OΡΟΙ ΧΡHΣΗΣ
ΠΑΡΑΓΓΕΛIΑ ΚΑΙ ΠΑΡAΔΟΣΗ
Για την παράδοση των προϊόντων, το flips.com.gr χρησιμοποιεί υπηρεσίες ταχυμεταφορών (courier). Όταν τα προϊόντα είναι διαθέσιμα, συνήθως παραδίδονται εντός 3 εργάσιμων ημερών στην Ηπειρωτική Ελλάδα. Διατηρούμε το δικαίωμα να ορίσουμε μεγαλύτερη περίοδο παράδοσης, για την οποία θα σας ενημερώσουμε. Η παράδοση είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 30 EUR.
Κόστος παράδοσης: EUR 5.00
Μπορείτε να πληρώσετε τοις μετρητοίς όταν λάβετε την παραγγελία σας, ή μέσω πιστωτικής κάρτας ή μέσω PayPal.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ. 14 ΗΜΕΡΕΣ ΠΛΗΡΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ!
Αν έχετε αγοράσει ένα προϊόν μέσω της ιστοσελίδας μας ή μέσω τηλεφωνικής παραγγελίας, έχετε το δικαίωμα να το επιστρέψετε αναιτιολογήτως και ανεξάρτητα από την κατάσταση και τα σημάδια χρήσης του προϊόντος, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, επικοινωνήστε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση office[at]flips.com.gr ή στο τηλέφωνο ……. παρέχοντάς μας το όνομά σας, τον αριθμό τηλεφώνου σας (και αιτία επιστροφής αν επιθυμείτε).
Αφού επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα λάβετε οδηγίες και διεύθυνση, στην οποία πρέπει να στείλετε τα εμπορεύματα για επιστροφή. Το ποσό που πληρώσατε για τα εμπορεύματα θα σας επιστραφεί μέσω τραπέζης.
Για να επιστρέψετε τα εμπορεύματα που έχετε αγοράσει πρέπει να προσκομίσετε απόδειξη για την αγορά.
Μόλις λάβουμε τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα και βεβαιωθούμε ότι έχουν αγοραστεί από την ιστοσελίδα μας flips.com.gr, ότι δεν είναι χαλασμένα και δεν έχουν σημάδια από εσκεμμένη βλάβη, το αντίστοιχο ποσό προς επιστροφή θα αποσταλεί μέσω τραπέζης στον λογαριασμό που έχετε υποβάλλει.
Αφού μας ειδοποιήσετε ότι θέλετε να επιστρέψετε τα εμπορεύματα που αγοράσατε και γνωριστείτε με την διαδικασία επιστροφής, μπορείτε να επιστρέψετε τα εμπορεύματα στην διεύθυνσή μας με την εταιρία ταχυμεταφοράς ACS (https://www.acscourier.net/el/home). Σε περίπτωση που δεν θέλετε να κάνετε παραγγελία ταχυμεταφοράς, παρακαλούμε να αναφέρετε την επιλογή σας αυτή κατά τη συνομιλία μέσω τηλεφώνου ή σε ένα μήνυμα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Το προσωπικό μας θα φροντίσει να στείλει εντολή σε ταχυμεταφορέα ο οποίος θα παραλάβει τα εμπορεύματα από εσάς και θα τα στείλει σε δικό μας γραφείο.
Περιμένουμε να μας στείλετε τα προϊόντα με courier εντός 3 ημερών από την ημέρα που μας έχετε ενημερώσει για την υπαναχώρησή σας. Θεωρείται ότι η οριστική προθεσμία τηρείται εάν λάβουμε πίσω τα προϊόντα εντός 10 ημερών.
Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων σας επιβαρύνουν. Θα σας ειδοποιήσουμε επιπλέον για το κόστος της επιστροφής των αγορασμένων εμπορευμάτων.
Θα σας επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που λάβαμε από εσάς εκτός από τα έξοδα για την επιστροφή τη στιγμή που θα λάβουμε τα αγαθά που αγοράσατε από το flips.com.gr. Διατηρούμε το δικαίωμα να αναβάλουμε την επιστροφή πληρωμών μέχρι την παραλαβή των αγαθών. Θα επιστρέψουμε την πληρωμή σε ευρώ μέσω τραπέζης στον λογαριασμό που έχετε υποβάλλει.
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΑΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ.
Εάν αγοράσατε εμπορεύματα μέσω της ιστοσελίδας μας ή μέσω τηλεφωνικής παραγγελίας, έχετε το δικαίωμα να τα αντικαταστήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους.
Για να ασκήσετε το δικαίωμά αντικατάστασης, επικοινωνήστε μαζί μας στο office[at]flips.com.gr ή καλέστε μας στο: … … αναφέροντας το όνομα, τον αριθμό τηλεφώνου σας, την αιτία για την επιστροφή σας και το εμπόρευμα που θέλετε να λάβετε αντί για το επιστρεφόμενο.
Για να είναι δυνατή η αντικατάσταση, η χρηματική αξία των εμπορευμάτων που θέλετε να αντικαταστήσετε πρέπει να είναι ακριβώς ίση με την αξία των νέων εμπορευμάτων που θα λάβετε σε αντικατάσταση.
Όταν επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα λάβετε από εμάς οδηγίες και διεύθυνση όπου να στείλετε τα εμπορεύματα προς αντικατάσταση.
Αφού ζητήσετε την αντικατάσταση, μπορείτε να στείλετε τα προϊόντα στη διεύθυνση που θα σας δώσουμε μέσω της εταιρείας ταχυμεταφοράς ACS (https://www.acscourier.net/en/home). Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να κάνετε παραγγελία ταχυμεταφοράς – παρακαλούμε να αναφέρετε την επιλογή σας αυτή στην τηλεφωνική συνομιλία ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Το προσωπικό μας θα φροντίσει να στείλει εντολή σε ταχυμεταφορέα ο οποίος θα παραλάβει τα εμπορεύματα από εσάς και θα τα στείλει σε δικό μας γραφείο.
Θα αναμένουμε να μας στείλετε τα προϊόντα με ταχυμεταφορά εντός 3 ημερών από την ημέρα που μας ειδοποιήσατε για την επιθυμία σας να αντικαταστήσετε εμπορεύματα. Η προθεσμίας θεωρείται ότι τηρήθηκε εφόσον λάβουμε τα εμπορεύματα εντός 10 ημερών.
Τα νέα εμπορεύματα που θέλετε να λάβετε αντί των επιστραμμένων, θα σας αποσταλούν ξανά με ταχυμεταφορά μόλις λάβουμε τα αντικείμενα αντικατάστασης που έχετε στείλει και βεβαιωθούμε ότι έχουν αγοραστεί από την ιστοσελίδα μας flips.com.gr και ότι δεν έχει καταστραφεί η ακεραιότητά τους και η καλή εμπορική μορφή τους.
Το κόστος για την επιστροφή των εμπορευμάτων για την αντικατάσταση είναι για λογαριασμό σας.
Το flips.com.gr διατηρεί το δικαίωμα να αλλάζει αυτούς τους όρους με τη δημοσίευση τους στο flips.com.gr. Όλες οι αλλαγές θα εφαρμοστούν σε νέες συμβάσεις που υπογράφηκαν μετά την ημέρα της έναρξης των αλλαγών.